POSLEDNÁ ŠANCA
získať niektorý z týchto kurzov:
Tieto a žiadne iné kurzy o telefonovaní od Martina Mažára už viac nebudú prístupné. Využite poslednú príležitosť a získajte kurzy s obrovskou zľavou
Online kurz Presvedčivé telefonáty v hodnote 388€
Online kurz Chyby v skriptoch telefonátov v hodnote 97€
Online kurz Námietky v telefóne v hodnote 47€
Najčastejšie otázky ohľadom online kurzov
Ako formou prebiehajú tieto kurzy?
Tieto kurzy sú tzv. online kurzy. Znamená to, že v online členskej sekcii budete mať prístup ku vštekým videám, skriptom či podkladom.
Ako si môžem pozrieť zakúpený kruz?
Váš vybraný kurz si môžete pozrieť na akomkoľvek laptope, počítači alebo dokonca smartfóne, ktorý má prístup na internet.
Kedy dostanem prístup ku kurzu?
Prístup vám automaticky vystavím ihneď po spárovaní vašej platby. Ak si vyberiete platbu online, tak to bude už do niekoľkých minút.
Pre koho sú vhodné tieto kurzy?
Tieto kurzy sú vhodné pre všetkých, ktorí majú telefonovanie klientom ako súčasť svojej práce a vedia, že zlepšenie sa v telefonovaní by im prinieslo viac klientov a dohodnutých stretnutí.
Čo ak s kurzom nebudem spokojný?
V takom prípade mi stačí do 14 dní napísať, že tento kurz nebol pre vás a ja vám peniaze okamžite vrátim.
Do kedy si môžem kurz pozrieť?
Prístup ku kurzu vám ostáva navždy. Môžete si ho pozrieť kedykoľvek, keď na neho budete mať čas. Rozhodnutie, kedy si ho pozriete je len na vás.
Skúsenosti ľudí, ktorí dali Martinove rady do praxe:
“Je vidět, že Martin mluví ze zkušeností a chyby, na které upozorňuje jsou reálně přítomné ve většine obchodních telefonátů. Nicméně, kdyby na ně neupozornil a neukázal správnou cestu, sám bych si je neuvědomil.”
“Keď som pred niekoľkými mesiacmi riešil jednu moju telefónnu kampaň, okamžite som volal Martinovi. Povedal som mu, že potrebujem jeho pomoc, čo mám robiť. Martin si ma vypočul a potom mi dal návod od slova do slova, čo mám tým zákazníkom do telefónu hovoriť. Ja som sa tým začal riadiť a výsledok ma doslova ohromil. Zarobil som 10x viac ako pred tým. Za to mu obrovsky ďakujem. ĎAKUJEM Martin.”
“Vaše vzdelávanie je výborne spracované obsahovo aj metodicky. Mám už skúsenosti s kurzom Presvedčivé telefonáty. Na základe kurzu som si vypracoval telefónne skripty, ktoré mi v praxi zvýšili úspešnosť a tým aj chuť telefonovať. Ďakujem Vám.”
"Kurz splnil moje očakávania. Pred kurzom som si dohodol 2 stretnutia a po kurze 3 - 4. Najviac sa mi na kurze páčil celkový postup zvládania námietok.”
"Problém bol a stále je strach z odmietnutia a hlavne, kedy je najlepšie volať, aby klient nebol vyrušovaný a bol v pohode. V kurze som sa dozvedel celý skript a hlavne postupnosť, ako mám klienta osloviť. Najviac sa mi páčili konkrétne ukážky skriptov v telefonáte a chyby, ktoré sa robia. Myslím si, že je to výborný návod na zlepšovanie sa pri telefonovaní."
"Do kurzu som sa prihlásila, pretože moja práca stojí a padá na telefonovaní. Musím povedať, že celý kurz mal pre mňa prínos a najviac sa mi páčili praktické príklady.”
“Telefonujem už skoro 2 roky a stále mam pocit, že mi niečo chýba, nejde a hladám spôsob, ako sa zlepšiť. Ešte som všetko v kurze neprešla, ale AHA momentov som našla viac. Z kurzu som zaviedla do praxe argumenty a námietky, tie mi veľmi pomohli."
“Zatiaľ som len na začiatku kurzu,ale už teraz viem, že som sa rozhodla správne.”
“Po kurze telefonovania som si musel dať pauzu, aby som to mohol všetko spracovať. Postupne sa to lepší. Počet stretnutí mi zatiaľ stúpol na 2 násobok.”