POSLEDNÁ ŠANCA získať tento kurz

Tento a žiadny iný kurz o telefonovaní už od Martina Mažára v ponuke nebude.

POZOR! Toto si musíte prečítať,
ak si dohadujete stretnutia cez telefón

“Ako sa mi

vďaka tejto malej zmene podarilo

dohodnúť si 2X VIAC

stretnutí cez telefón?”

Dohadujete si stretnutia cez telefón, ale ľudia vám často hovoria:

  • Prepáčte, nemám čas - zavolajte mi neskôr (a potom už nedvíhajú)
  • Ďakujem, nemám záujem (a to ešte ani nevedia, že čo pre nich máte)
  • Pýtajú sa vás - Odkiaľ máte moje číslo…??

Alebo sú na vás dokonca nepríjemní, nadávajú vám alebo vám skladajú telefón bez varovania?

Mám pre vás dobrú správu…

Nie je to vaša vina!

Ak si náhodou nedohadujete toľko stretnutí, koľko by ste chceli, tak to pravdepodobne nie je vaša vina.

Je možné, že používate skript, ktorý vám niekto dal. Alebo ste sa inšpirovali od niekoho iného (a jemu pravdepodobne už tiež nie veľmi dobre fungoval)

Žiaľ, väčšina používa skripty, ktoré fungovali tak pred 10 - 15, až 20 rokmi.

Čo to pre vás znamená?

Tieto techniky veľmi dobre fungovali v minulosti, ale dnes sú ľudia oveľa skúsenejší a preto aj skripty vyžadujú aktualizáciu.

Odkiaľ to môžem vedieť?

Volám sa Martin Mažár a sám som mal problém dohadovať si stretnutia cez telefón.

Po viacerých neúspechoch som sa rozhodol, že s tým musím niečo urobiť a začal som veľa študovať a testovať rôzne skripty telefonátov.

Postupne som odhalil viacero spôsobov, ako zvýšiť počet dohodnutých stretnutí. Neskôr si ma najímali veľké spoločnosti, aby som im konzultoval telefonické skripty a platili mi za to nemalé peniaze...

Aj malá zmena môže spôsobiť veľké výsledky

Keď som s telefonovaním začínal, predstavoval som seba aj firmu, pre ktorú som pracoval. Metódou pokus a omyl som zistil, že práve predstavenie firmy mi znižuje úspešnosť telefonátov a dohodnutých stretnutí.

Začal som pri predstavení firmy používať vymyslenú skratku. Namiesto Česká poisťovňa Slovensko som hovoril ČPS.

Úspešnosť mojich telefonátov vzrástla približne o 100 %. Vďaka tejto maličkosti som si dohodoval dvakrát viac stretnutí.

Potom som názov spoločnosti z telefonátu úplne vylúčil.

Úspešnosť však zostala rovnaká, ako keď som namiesto mena spoločnosti používal len skratku. Odvtedy, pri volaní bežným ľuďom, názov firmy nepoužívam.

Pozor!

Toto neplatí vo všetkých prípadoch. Viac o tom pozdejšie...

Nebol som si istý, či to nie je náhoda a tak som sa rozhodol, že sa o moje skúsenosti podelím aj s ostatnými…

Nebol som si istý, či to nie je len “náhoda”.

Po čase som sa rozhodol, že ponúknem svoju pomocou zdarma aj iným. Napísal som blog, kde som dal ľuďom možnosť poslať mi ich telefonický skript na spripomienkovanie.

Stalo sa niečo, čo som nečakal.

Ozvalo sa mi viac ako 100 ľudí s prosbou, aby som im pomohol odstrániť chyby z ich skriptov v telefonátoch.

Mal som čo robiť.  

Jedným z ľudí, ktorí ma poprosili o pomoc bol aj Honza Furiš z multilevel-marketing.cz, keď riešil telefónnu kampaň.

O mojich radách neskôr povedal toto:

“Keď som pred niekoľkými mesiacmi riešil jednu moju telefónnu kampaň, okamžite som volal Martinovi. Povedal som mu, že potrebujem jeho pomoc, čo mám robiť. Martin si ma vypočula potom mi dal návod od slova do slova, čo mám tým zákazníkom do telefónu hovoriť. Ja som sa tým začal riadiť a výsledok ma doslova ohromil. Zarobil som 10x viac ako pred tým. Za to mu obrovsky ďakujem.”

Jan Furiš

A doplnil ho Richard Holánek:

“Je vidět, že Martin mluví ze zkušeností a chyby, na které upozorňuje jsou reálně přítomné ve většine obchodních telefonátů. Nicméně, kdyby na ně neupozornil a neukázal správnou cestu, sám bych si je neuvědomil.”

Richard Holánek

Ozývalo sa mi stále viac a viac ľudí.

Už som nestíhal pripomienkovať všetky skripty.  

Uvedomil som si, že chyby v skriptoch sa po čase viac menej opakovali...

...A preto som sa rozhodol, že vytvorím online kurz Chyby v skriptoch telefonátov

Uvedomil som si, že si toto “tajomstvo” nemôžem nechať pre seba a vytvoril som online kurz Chyby v skriptoch telefonátov.

Je to kurz, v ktorom sa naučíte, aké najčastejšie chyby robia obchodníci pri telefonovaní a vďaka tomu máte možnosť učiť sa na chybách ostatných (nie len na vlastných).

Spolu sa pozrieme na 40 skriptov telefonátov, ktoré som dostal od obchodníkov ako ste vy. Naučíte sa odhaliť chyby vo vašom skripte telefonátu a získate návod, ako to zmeniť, tak aby ste si dohodli viacej stretnutí.

Každý skript pozostáva z niekoľkých častí:

  • konkrétny skript
  • úspešnosť skriptu 5-10-15-30% (aby ste vedeli vzťah medzi tým, čo človek hovoril a akú to malo úspešnosť)
  • najčastejšie námietky, ktoré obchodník dostával
  • Vypichnutie chýb v tom danom telefonáte a ukážka, ako by som to riešil ja

Pamätajte.

Keď neviete dobre telefonovať, nedohodnete si veľa stretnutí a keď nemáte veľa stretnutí nemáte veľa predajov.

Tak je?

Tak čo, chceli by ste aj vy zvýšiť úspešnosť vašich telefonátov?

Tu je len zlomok toho, čo sa v kurze dozviete:

  • Kedy je na škodu použiť v skripte meno spoločnosti a kedy je naopak dobré ho spomenúť? (vidíte? vravel som vám, že sa k tomu vrátime 🙂 )
  • Kedy je správny čas, aby ste sa predstavili?
  • Ktorá otázka je veľmi častým znižovačom úspešnosti telefonátov?
  • Prečo by ste sa nemali na začiatku pýtať, že ku komu ste sa dovolali?
  • Kto najčastejšie používa uvítanie “zdravím” a čo by ste mali urobiť miesto toho?
  • Prečo je používanie predpokladov v telefonátoch nevhodné?
  • Čím by ste mali nahradiť slovo “ponúknuť”, aby ste si dohodli viac stretnutí?
  • Ktoré sú “zakázané” slová a čím ich môžete úspešne nahradiť?
  • Ako sa nenásilne nevzdať kontroly nad rozhovorom a riadiť ho tak, aby to bolo človeku príjemné?
  • Ktorá je jedna z najpriehľadnuteľnejšich manipulatívnych techník, ktorú by ste určite nemali používať?
  • Za aký dlhý čas by ste mali zapojiť klienta do rozhovoru, aby ste nestratili jeho pozornosť?
  • Čo rozhoduje o tom, či vás asistentka prepojí na svojho šéfa alebo nie?
  • Čím klientom väčšina ľudí naznačujete, že o nich nič nevie?
  • Jedna vec, ktorú keď vynecháte, tak si pravdepodobne dohodnete viac stretnutí…
  • 3 vlastnosti, ktoré by mal spĺňať každý úspešný dôvod telefonátu (skript 7)
  • Jednoduchý, ale málo známy spôsob, ako klienta zaujať a získať si jeho pozornosť? (skript 8)
  • Prečo by ste nemali používať slová ako “číslo” alebo “telefónne číslo”a čím by ste ich mali nahradiť?
  • Čo spúšťa u klientov nepríjemné pocity, ako keby boli na výsluchu na polícii a ako sa tomu môžete jednoducho a elegantne vyhnúť? (skript 8)
  • Najčastejší dôvod, kvôli ktorému väčšinou ľudia hovoria NIE na navrhovanú schôdzku…
  • Ktoré slovné spojenie znižuje počet dohodnutých stretnutí a navyše mrhá vašim drahocenným časom, ktorý by ste mohli venovať iným klientom? (skript 8)
  • Čo by ste klientovi nemali nikdy hovoriť o stretnutí, kým vám nepovie, že sa chce stretnúť alebo sa na to priamo neopýta? (Skript 8)
  • Pridaním tejto jednej veci môžete zvýšiť šancu, že sa s vami klient stretne o 50% a viac. (Skript 8)
  • Prečo by ste v telefonáte nemali nikdy použiť frázu “Prečo vám volám?” a čím ju môžete nahradiť?
  • Čo musí klient pochopiť, aby si s vami takmer na isto dohodol stretnutie? (Skript 9)
  • Prečo pozvanie na kávu väčšine ľudí neprinesie veľa nových klientov a čo môžete urobiť miesto toho?
  • Čo by ste mali urobiť, keď vám človek na druhej strane telefónu povie, že sa s vami tento týždeň nemôže stretnúť? (Skript 10)
  • Prečo by ste to nemali preháňať so slovami ako “super” a “to je perfektné?”
  • Aký typ slov vás môže automaticky zaradiť medzi slizkých obchodníkov, aj keď to s klientmi myslíte dobre? (skript 11)
  • Ako môžete ukázať hodnotu vašej služby, tak aby to klient okamžite pochopil a nepoužiť pri tom len cenu produktu alebo služby, ktoré získajú zdarma? (skript 11)
  • Aký typ otázky zvyšuje pravdepodobnosť, že dostanete kladnú odpoveď? (Skript 12)
  • Ako môžete klientovi ukázať, že získa už len tým, že sa s vami stretne (bez toho, aby niečo kupoval)? (Skript 12)
  • Ako môžete pomocou pridaním 8 slov ukázať klientovi, že vami prezentovaný problém sa týka aj jeho? (Skript 13)
  • Ako sa vyhnúť tomu, aby vaše sľuby v telefonátoch nezneli až príliš nereálne? (Skript 16)
  • Kedy je zameranie sa na problém účinné a kedy nie? (Skript 16)
  • Jednoduchý spôsob, ako môžete v telefonáte znieť osobnejšie a lepšie? (Skript 17)
  • Ako môžete od potenciálneho klienta vopred zistiť, aké argumenty na neho fungujú? (Skript 18)
  • Čomu by ste sa mali vyhýbať pri vysvetľovaní vašej ponuky, aby ste klientovi podvedome nenaznačovali, že je hlúpy, keď vám nerozumie? (Skript 18)
  • Ako viete v klientovi vyvolať predstavu, že mu viete pomôcť?  (Skript 18)
  • Čím by ste mali nahradiť slovíčko “to” aby ste zväčšili silu vašich argumentov?
  • Konkrétne príklady, kedy vám názov pozície viac uškodí ako pomôže a ako by ste sa mali predstaviť miesto toho? (Skript 20)
  • Prečo by ste ľuďom nemali nikdy hovoriť, že im chcete predstaviť váš produkt? (Skript 20)
  • Čo je kľúčom ku budovaniu dôvery v telefonáte? (Skript 20)
  • Prečo by ste si nikdy nemali overovať totožnosť osoby ktorej voláte? (Skript 21)
  • Ako dokážete niekoľkonásobne zväčšiť vnímaný úžitok vášho produktu alebo služby? (Skript 20)
  • Na čo by ste sa mali zamerať v každom telefonáte? (Skript 21)
  • Čím dáva väčšina ľudí klientom najavo, že nie sú s nimi v rovnocennej pozícii a možno o tom ani nevedia?
  • Ako zistíte, či druhá strana vníma to, čo im hovoríte? (Skript 21)
  • Prečo s klientom veľa krát “nepohne” keď mu poviete, že máte pre neho zľavu a ako ho môžete rozhýbať? (Skript 22)
  • Ako klientovi dať jasne vedieť, že už s vami niečo riešil (ak je to pravda)? (Skript 23)
  • Ktorú frázu pri telefonovaní si klienti spájajú s malými písmenkami pri reklame v televízii? (Skript 22)
  • Ktorým slovným spojením dávate klientom nepriamo najavo - “Nič sa nedeje, keď stretnutie zrušíte alebo odložíte na neskôr. Vôbec mi to nevadí, aj tak mám veľa času.” (Skript 23)
  • Kvôli ktorým dvom písmenám v klientovi vyvoláte presne opačný pocit, ako ste pôvodne chceli.? (Skript 23)
  • Ako pomocou malou zmenou v poradí slov odstránite od klienta pocit, že je pre vás len ďalším v poradí? (Skript 24)
  • Ako sa môžete vďaka jednej vete dozvedieť o skúsenostiach daného človeka často krát viac ako ste chceli? (Skript 24)
  • Ako môžete zvýšiť dôveru vo vaše schopnosti, ak vaši známi vedia, že ste ešte len nedávno začali? (Skript 25)
  • Ako sa môžete na prvý pohľad neškodnou vetou oberať  o väčšie provízie.: (Skript 27)
  • Ako môžete klientovi dať jasne vedieť, že s vami môže otvorene komunikovať? (Skript 28)
  • Prečo v minulosti veľmi dobre fungovalo zatajovanie dôvodu stretnutia: (Skript 29)
  • Ako efektívne predísť otázke - o čo ide? (Skript 29)
  • Prečo často nefunguje zámienka “chcem spoznať váš názor na môj nový projekt?” (Skript 31)
  • Ako môžete zmeniť kľúčovú otázku rozhovoru tak, aby ste ho dotiahli do úspešného konca? (Skript 32)
  • Na ktorú otázku musíte odpovedať každému potenciálnemu klientovi, bez ohľadu na to v akom obore pracujete? (Skript 33)
  • Ktorá bežne používaná technika zvyšuje počet zrušených stretnutí a čo s tým môžete urobiť? (Skript 33)
  • Ako väčšina ľudí podvedome sabotuje úspešnosť svojich telefonátov a nevieme o tom? (Skript 33)
  • Ako môžete vďaka Facebooku zvýšiť šancu, budú vaše telefonáty viac prijaté a vaša úspešnosť pôjde hore. Skript (34)
  • Aký je optimálny čas pre dokončenie vašich slov a odovzdanie priestoru klientovi neobvyklou otázkou alebo otázkou na termín? (Skript 34)
  • Prečo slovo zľava už nefunguje tak ako kedysi a čo môžete urobiť, aby ste ho umocnili? (Skript 34)
  • Vďaka čomu môžete identifikovať potenciálneho klienta, u ktorého má zmysel v rozhovore pokračovať a presvedčiť ho na stretnutie? (Skript 34)
  • Básnická otázka...kedy ju používať a kedy nie? (Skript 35)
  • Ktoré 3 písmená pôsobia ako negatívny zosilovač a zosilnia efekt slova, pred ktorým sa nachádzajú? (Skript 35)
  • Prečo sa väčšina obchodníkov v úvode telefonátu ospravedlňuje a má to vôbec zmysel? (Skript 36)
  • Čo by ste nemali nikdy urobiť v telefonáte po tom, ako si dohodnete stretnutie (a drvivá väčšina ľudí to napriek tomu robí)? (Skript 36)
  • Ako môžete začať s čistým štítom a ukázať, že ste iný než ostatní obchodníci, ktorí vyvolávajú klientom? (Skript 37)
  • Ako použiť časovo obmedzenú ponuku tak, aby ste zvýšili jej účinnosť? (Skript 37)
  • Ako môžete klientovi dať jasne vedieť o čo ide. a zároveň predísť nedorozumeniam? (Skript 37)
  • Akú zámienku by ste mali využiť, ak chcete dostať emailový kontakt na potecniálneho klienta? (Skript 37)

A to je len malý zlomok toho, čo sa v kurze dozviete.

Zdá sa vám, že je toho až príliš veľa?

To je úplne v poriadku...

Stačí  len 15-20 minút denne

Počas mojej dlhoročnej lektorskej praxe som zistil, že obchodníci majú lepšie výsledky, keď ich nezavalím informáciami, ale im ich dávkujem postupne.

A preto sa uvoľňuje 1 skript denne (počas nasledujúcích 40 dní - od vstupu do kurzu)

Chcem, aby ste si z kurzu odniesli čo najviac a aby vám to čo najviac pomohlo.

Je to podľa vás fér?

Ako bonus ku kurzu dostanete aj návod ako testovať úspešnosť telefonátov, aby ste to v budúcnosti dokázali aj sami

Kedysi som písal skripty pre veľké finančné inštitúcie, keď si ich obchodníci nevedeli rady.

Súčasťou bolo aj testovanie skriptu telefonátu.

V tomto bonuse vám prezradím presný postup ako testovať skripty telefonátu.

Aby ste si v budúcnosti vedeli sami otestovať, čo vám funguje a čo nie.

Možno si kladiete otázku...

Čo ak tam nebude práve “ten môj” skript?

Ak by ste v kurze nenašli váš skript - teda skript z vašej oblasti, tak mi napíšte a ja vám spripomienkujem váš skript.

A ani ho nikde nezverejníme - ak si to nebudete želať.

Zdá sa vám to všetko OK, ale pýtate sa koľko je vaša dnešná investícia?

V členskej sekcii kurzu je krátky formulár, ktorý obsahuje 10 jednoduchých otázok. Keď ho vyplníte, tak vám do 30 dní spripomienkujem váš skript.

Koľko je vaša dnešná investícia?

Pozrite sa, trvalo mi pekných pár rokov, kým som sa naučil tvoriť telefonické skripty, ktoré predávajú.

Na veľa vecí som prišiel štúdiom. Na veľa vecí testovaním a na veľa metódou pokus a omyl.

Neskôr som písal za stovky až tisíce eur skripty pre veľké spoločnosti.

Vy môžete získať toto know how len za zlomok ceny, ktorý mi platili veľké spoločnosti.  

Tento kurz môžete získať len TERAZ a NAPOSLEDY za jednorázovú investíciu

Pôvodná cena kurzu: 97 €

dnes len za 37€.

Tento a žiadny iný kurz o telefonovaní už od Martina Mažára v ponuke nebude.

Toto je doslova POSLEDNÁ ŠANCA.

Čo by ste mali urobiť teraz?

Rozhodli ste sa, že investujete do kurzu Chyby v skriptoch telefonátov?

Ak áno, tak kliknite na tlačidlo pod týmto textom, vyplňte objednávkový formulár a vyberte si spôsob platby.

Okamžite po spárovaní platby vám systém automaticky pošle prístupové údaje (prihlasovacie meno a heslo) do chránenej členskej sekcie na váš email.

Každý deň sa uvoľní jeden skript s bežnou úspešnosťou a najčastejšími námietkami.

Ukážem vám, aké chyby podľa mňa obsahuje a ako by som to urobil ja, aby som zvýšil jeho úspešnosť.

Ešte stále váhate…?

Všetko riziko je na mne, nemáte čo stratiť!

Stále ešte nie ste na 100% rozhodnutí.

Nemusíte…

Rozhodnite sa len, či to s kurzom skúsite alebo nie a urobte prvý krok. Vstúpte do kurzu.

Potom máte 14 dní na to, aby ste si kurz vyskúšali a rozhodli sa, či sa vám to oplatilo alebo nie.

Ak sa rozhodnete, že s kurzom nie ste z akéhokoľvek dôvodu spokojní, tak mi napíšete email na podpora@martinmazar.sk alebo zavolajte na +421 948 449 791 a ja vám bez akýchkoľvek otázok vrátim celú vašu investíciu.

Je to podľa vás fér?

Ak áno, tak kliknite na tlačidlo pod týmto textom a vstúpte do kurzu Chyby v telefonátoch hneď teraz.

Máte otázku alebo potrebujete poradiť?

Napíšte alebo zatelefonujte našej šikovnej kolegyňke:

Lucia Pravdová,
zákaznícka podpora
podpora@martinmazar.sk
+421 948 449 791

 

 

 

Kontakt

Obchodné podmienky

Ochrana osobných údajov

Copyright © 2018, Martin Mažár