V podstate som používal úžitok ako dôvod telefonátu a na ľudí to fungovalo. Dnes však s týmto už veľa vody nenamútite, lebo klienti sú imúnni voči takýmto dôvodom, lebo to jednoducho počujú od každého obchodníka.
Pokiaľ chcete uspieť v telefonovaní, musíte byť „masťou mazaný“ a mať poznatky zo psychológie predaja. Tieto techniky učím v 5 týždňovom online kurze „Presvedčivé telefonáty“.
Jeden z tých dôvodov telefonátu, ktorý na klientov zaberá a vďaka ktorému dokážete dotiahnuť na stretnutie viac klientov, je síce použitie úžitku v dôvode telefonátu, ale musíte ho vyjadriť inak, tak ako to mnohí nepoužívajú.
Mnohí používajú klasický úžitok, ale pokiaľ si chcete dohodnúť viac stretnutí, tak
používajte v telefonátoch úžitok vo forme výsledku.
Hneď vám to vysvetlím, čo to znamená.
Úžitok vo forme výsledku je úžitok vyjadrený číslom.
To znamená, že klientovi nepoviete LEN že mu môžete pomôcť ušetriť peniaze, zarobiť alebo znížiť náklady alebo poviete mu koľko môže zarobiť alebo koľko môže ušetriť a o koľko mu môžete znížiť náklady.
Napríklad:
- pokiaľ predávate hypotéky:
„Darí na nám znížiť splátku hypotéku. U niektorých našich klientov je to aj 50 € mesačne“
- alebo pokiaľ predávate elektrinu:
„Za posledný rok sa nám podarilo 5 rodinám z vašej ulice znížiť výdavky za elektriku o 100 € ročne.“
- alebo do tretice pokiaľ predávate reality
„Za 10 rokov, čo sa venujem predaju nehnuteľnosti sa mi podarilo vybudovať obrovskú sieť kontaktov, vďaka ktorým dokážem svojim klientom predať ich nehnuteľnosť v priemere do 30 dní...“
Čo na to poviete? Čo je účinnejšie? Čo by vás presvedčilo?
Keď vám poviem:
„ukážem vám možnosti ako znížiť vašu splátku hypotéky?
Alebo
„Darí sa nám našim klientom znižovať splátku hypotéky a u niektorých je to aj o 50 € mesačne?“
Ja odpoveď poznám a vy ju najlepšie zistíte, keď si teraz napíšete dôvod telefonátu s úžitkom vyjadreným číslom a použijete ho v praxi.
Toto bol jeden z niekoľkých SUPER Účinných dôvodov, vďaka ktorému si dohodnete viac stretnutí.
Prajem vám úspešné telefonáty 🙂