POSLEDNÁ ŠANCA získať tento kurz

Tento a žiadny iný kurz o telefonovaní už od Martina Mažára v ponuke nebude.

IBA TERAZ môžete získať úplne všetky kurzy o telefonovaní od Martina Mažára so 63%-tnou zľavou

Čo to v praxi znamená? Že v balíku získate tieto kurzy:

Chyby v skriptoch telefonátoch

Pôvodná cena: 97 € 

Námietky v telefóne

Pôvodná cena: 47 € 

Presvedčivé telefonáty

Pôvodná cena: 388 € 


Celková hodnota: 532 

Toto všetko môžete získať len TERAZ a NAPOSLEDY za jednorázovú investíciu

len 197 €

Tento a žiadny iný kurz o telefonovaní už od Martina Mažára v ponuke nebude.

Toto je doslova POSLEDNÁ ŠANCA.

Čo sa naučíte v kurze presvedčivé telefonáty? Pozrite si video a zistite to:

Skúsenosti ľudí, ktorí dali Martinove rady do praxe:

“Je vidět, že Martin mluví ze zkušeností a chyby, na které upozorňuje jsou reálně přítomné ve většine obchodních telefonátů. Nicméně, kdyby na ně neupozornil a neukázal správnou cestu, sám bych si je neuvědomil.”

Richard Holánek

“Keď som pred niekoľkými mesiacmi riešil jednu moju telefónnu kampaň, okamžite som volal Martinovi. Povedal som mu, že potrebujem jeho pomoc, čo mám robiť. Martin si ma vypočul a potom mi dal návod od slova do slova, čo mám tým zákazníkom do telefónu hovoriť. Ja som sa tým začal riadiť a výsledok ma doslova ohromil. Zarobil som 10x viac ako pred tým. Za to mu obrovsky ďakujem. ĎAKUJEM Martin.”

Jan Furišmultilevel-marketing.cz

“Vaše vzdelávanie je výborne spracované obsahovo aj metodicky. Mám už skúsenosti s kurzom Presvedčivé telefonáty. Na základe kurzu som si vypracoval telefónne skripty, ktoré mi v praxi zvýšili úspešnosť a tým aj chuť telefonovať. Ďakujem Vám.”

Jozef KrištofManaging director Partners Group SK

"Kurz splnil moje očakávania. Pred kurzom som si dohodol 2 stretnutia a po kurze 3 - 4. Najviac sa mi na kurze páčil celkový postup zvládania námietok.”

Pavol Horváth

"Problém bol a stále je strach z odmietnutia a hlavne, kedy je najlepšie volať, aby klient nebol vyrušovaný a bol v pohode. V kurze som sa dozvedel celý skript a hlavne postupnosť, ako mám klienta osloviť. Najviac sa mi páčili konkrétne ukážky skriptov v telefonáte a chyby, ktoré sa robia. Myslím si, že je to výborný návod na zlepšovanie sa pri telefonovaní."

Ing.Ladislav Vitáriuš,CSc.

"Do kurzu som sa prihlásila, pretože moja práca stojí a padá na telefonovaní. Musím povedať, že celý kurz mal pre mňa prínos a najviac sa mi páčili praktické príklady.”

Katarína

“Telefonujem už skoro 2 roky a stále mam pocit, že mi niečo chýba, nejde a hladám spôsob, ako sa zlepšiť. Ešte som všetko v kurze neprešla, ale AHA momentov som našla viac. Z kurzu som zaviedla do praxe argumenty a námietky, tie mi veľmi pomohli."

Barbora Štvrtecká

“Zatiaľ som len na začiatku kurzu,ale už teraz viem, že som sa rozhodla správne.”

Iveta Škutová

“Po kurze telefonovania som si musel dať pauzu, aby som to mohol všetko spracovať. Postupne sa to lepší. Počet stretnutí mi zatiaľ stúpol na 2 násobok.”

Juraj